Умови обміну та повернення
Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно із Законом «Про захист прав споживачів».
Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.
Терміни повернення та обміну
Повернення та обмін товарів можливе протягом 14 днів після отримання товару покупцем.Зворотна доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення і обміну товарів належної якості
Весь перелік товарів належної якості на нашому сайті підлягає поверненню та обміну.

- Що таке товари належної якості? 
До товарів належної якості відносяться всі товари, які: не були у використанні, а також збережені їх товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, оригінальна упаковка, а також документи, видані разом з товаром.

- Хочете повернути т овар? Що робити?
Для того, щоб узгодити повернення товару, Вам необхідно зателефонувати за телефонами, які вказані в розділі "контакти". Повернення товару складає зазначені дані у ТТН при отриманні посилки.

- Хто платить за пересилання повернення товару?
У разі відмови від товару вартість послуги з доставки оплачується покупцем, ми не відшкодовуємо витрат, пов'язаних із вартістю послуг з доставки товару, а саме: виїзд кур'єра або вартість пересилання транспортною компанією в інше місто, згідно з декларацією (ТТН).

- Коли повернуть гроші?
Після отримання та огляду товару нашим складом, протягом 5 робочих днів кошти буде повернуто на реквізити з яких здійснювалася оплата.

- Бажаєте обміняти товар? Що робити?
Для того, щоб узгодити обмін товару, Вам необхідно зателефонувати, які вказані в розділі "контакти". Обмін товару складає зазначені дані у ТТН при отриманні посилки.

- Хто платить за пересилання обміну товару?
При обміні товару ми не відшкодовуємо витрат, пов'язаних із вартістю послуг з доставки товару, а саме: виїзд кур'єра або вартість пересилання транспортною компанією до іншого міста, згідно з декларацією (ТТН).

- Коли відправлять то вар на обмін?
Після отримання та огляду товару, який Вам не підійшов, протягом 5 робочих днів буде відправлено інший обраний Вами товар.

- Що робити якщо при отриманні ви знайшли пошкодження чи брак товару? 
Якщо при отриманні товару виявлено бій/шлюб товару, Вам необхідно скласти Акт про бій товару при представнику транспортної служби та повідомити нам номер цього Акту та кількість пошкодженого товару. Повернення чи обмін бракованого товару складає зазначені дані у ТТН при отриманні посилки.

- Хто платить за повернення / обмін бракованого товару?
У разі браку товару вартість доставки обидві сторони оплачує наш магазин.

У законодавстві України вказано дві причини, з яких покупець може здійснити повернення або обмін купленого ним товару:

1. Якщо товар не відповідає заявленій виробн иком якості
2. Якщо товар повністю відповідає всім вимогам, але з якоїсь причини не влаштовує покупця
 

Покупка неякісного товару:

 У Законі України «Про захист прав споживачів» в ст.8, говориться, що якщо покупець виявив суттєві недоліки в товарі, які могли виникнути лише з причини виробника, то він має повне право вимагати його заміну або повернення своїх грошей. 

Очевидними недоліками, якщо опиратися на п.12 ст.1 Закону України «Про захист прав споживачів», можуть вважатися недоліки, через які товар не вважається можливим використовувати за призначенням. Якщо такий недолік виник через провину виробника і після ремонту знову з'являється з незалежних від покупця причин і при цьому ще наділяється хоча б одним з цих характерних ознак:

1. Усунення його взагалі неможливе
2. Для його усунення потрібен час більше двох тижнів
3. Він якимось чином змінює товар, що вже не входить в частину договору про купівлю

Якщо буде потрібна перевірка якості товару, то може бути проведена експертиза в спеціальному Сервісному Центрі, в процесі якої буде перевірятися дотримання умов, вказаних в гарантійному талоні, експлуатації товару споживачем. Опираючись на п.4 ст. 17 Закону України «Про захист прав споживачів» експертиза може бути організована протягом трьох днів з моменту отримання письмової згоди споживача на проведення такої перевірки.

Якщо експертиза покаже, що недоліки, які виникли після передачі товару споживачеві, стали результатом порушення умов по використанню товару споживачем, збереження або перевезення, то споживач зобов'язаний буде оплатити цю експертизу зі свого кишені.

Якщо ці вимоги не зможуть бути задоволені вчасно, то покупець може попросити замінити бракований товар на такий самий товар тільки іншого виробника, обраний ним, відповідно з переглядом ціни і поверненням грошей, якщо в цьому виникне потреба. Товар може відрізнятися маркою  і моделлю.

Якщо проводиться заміна товару з недоліками на товар такого ж виробника і моделі, який змінився в ціні, то перерахунок вартості не роблять. Якщо заміна товару проводиться на товар відповідного якості іншого виробника або моделі, то перерахунок вартості бракованого товару в разі підвищення його вартості здійснюється виходячи з його ціни в період обміну, а в разі зниження ціни - виходячи з його вартості в день покупки. 

Прохання покупців щодо повернення грошей повинні бути задоволені у той день, коли вони були пред'явлені, а в разі відсутності можливості повернути гроші - протягом семи днів. Якщо під час розрахунку виявляється, що ціна на товар зросла, то розрахунок здійснюється на момент пред'явлених вимог, а в разі зниження - на момент покупки. 

 
Покупка якісного товару

Посилаючись на Закон України «Про захист прав споживачів» і ст.9 покупець може протягом двох тижнів поміняти товар на такий самий:

• якщо товар не влаштовував покупця за кольором, розміром або формами.
• неможливо застосовувати за призначенням, але за умови, що товар не використовувався покупцем і має товарний вигляд, споживчі якості, заводську упаковку, пломби і документи. 

Якщо в момент обміну такий самий товар відсутній в наявності, то покупець може: 

1. купити будь-який інший товар, 
2. отримати назад свої гроші, витрачені на покупку товару, 
3. поміняти товар на такий самий при першому його надходженні в продаж. 

Під час процедури повернення грошей, розрахунки з покупцем здійснюються виходячи з ціни на товар в день покупки. Ви можете вимагати від продавця свої гроші назад, витрачені на покупку товару і він повинен їх повернути у той день, коли були пред'явлені ці вимоги або в разі відсутності можливості повернути всю суму - протягом семи днів і не пізніше. 

Вимоги споживача будуть розглядатися лише після пред'явлення товарного чека, який підтверджує покупку, збереження повної комплектації товару, наявності упаковки від виробника, на якій повинен бути штрих-код і заповнений гарантійний талон. У разі, коли відбувається повернення товару неналежної якості, споживач зобов'язаний надати акт (з круглою печаткою), який він повинен отримати в спеціальному Сервісному Центрі. У акті повинні бути вказані «суттєві недоліки» придбаного товару.  


Ви можете досягти заміни товару або повернення грошей, тільки якщо будете дотримуватися всіх умов.

Але є причини, з яких Вам можуть не поміняти товар або не повернути гроші. Наприклад:

1. з дня покупки товару, який не має недоліків, пройшло більше двох тижнів
2. товар, який не має суттєвих недоліків, але вже не має вигляд нового товару і є якісь дефекти, виниклі через провину покупця
3. під час перевірки якості товару були виявлені факти, що свідчать про спробу розкриття, ремонту або інших порушень гарантійного обслуговування
4. відсутність документа, що підтверджує покупку товару, гарантійного талона або повної комплектації товару

Також варто звернути увагу на те, що згідно п.3 ст.4 Закону України «Про захист прав споживачів» споживач зобов'язаний:

1. перед тим як використовувати товар потрібно вивчити правила по експлуатації товару, які йдуть разом з ним
2. в разі, коли не зрозумілі умови по використанню купленого товару, споживачеві слід звернутися за консультацією до продавця, виробника або іншої особи, зазначеної в документах, що виконує ці функції
3. використовувати товар за призначенням і не порушувати умов експлуатації, які вказані в документах виробника або продавця. 
4. щоб уникнути негативних наслідків використання товару, споживач зобов'язаний дотримуватися заходів безпеки, вказаних в документах виробника або в разі відсутності їх, дотримуватися загальноприйнятих заходів безпеки при експлуатації товарів даної категорії