Гарантія та сервісне обслуговування

Продукція та послуги, які Вам запропонують в нашій компанії - високої якості. Однак пам'ятайте що тривалість безперебійної роботи будь-якої продукції багато в чому залежать від її правильної експлуатації і своєчасного сервісного обслуговування. Тому користуйтеся продукцією (обладнанням) виключно відповідно до настанов з експлуатації та своєчасно проходьте регламентні сервісні роботи. Тільки при виконанні цих умов ми несемо гарантійні зобов'язання і забезпечуємо гарантійне сервісне обслуговування змонтованої / проданої продукції.

Профілактичне сервісне обслуговування
Своєчасне і кваліфіковане профілактичне сервісне обслуговування - один з чинників, які визначають якість і термін експлуатації практично будь-якої продукції. Робота вузлів і механізмів цієї продукції пов'язана з різними навантаженнями, під дією яких окремі елементи можуть змінювати своє положення, руйнуватися і приводити до більш серйозних поломок.

Щоб цього не відбувалося, необхідно періодично оглядати деталі, обладнання, перевіряти, очищувати, змащувати і регулювати різні механічні частини та електронні пристрої. Ці профілактичні операції індивідуальні для кожного типу обладнання в залежності від інтенсивності і умов експлуатації продукції.
Регламент сервісного обслуговування для кожного типу обладнання обмовляється індивідуально і фіксується в паспорті.

Примітка
Витратні матеріали і запчастини, які вичерпали свій ресурс і підлягають заміні, оплачуються власником за затвердженим прейскурантом сервісної служби "TECHNOpoint".

Корисно знати
Правильно виконати діагностику та профілактичні сервісні роботи здатний тільки досвідчений фахівець; непрофесійне втручання може завдати шкоди. Засоби, які Ви витратите на кваліфіковане сервісне обслуговування, продовжать термін життя Вашої продукції і дозволять запобігти серйозні несправності. Якщо в будь-який момент після придбання і установки обладнання Ви виявите будь-якої дефект, невідкладно звертайтеся в нашу сервісну службу. Якщо необхідність у виконанні будь-яких робіт (налагодженн, регулювання та ін.) виникне до дати планового обслуговування згідно з умовами гарантії, також негайно звертайтеся в сервісну службу, не чекаючи дати планового обслуговування. Як правило, швидка реакція на дрібні неполадки дозволяє не допустити великих поломок і заощадити на ремонтах.

Всі операції сервісного обслуговування відображаються в сервісних звітах. Таким чином, ми несемо безумовну відповідальність за якість виконаних робіт.

З питань проведення сервісних і ремонтних робіт звертайтеся:
тел. (095) 664 92 41 з 9:00 до 18:00 в робочі дні

Будемо раді допомогти Вам